söndag, april 22, 2007

Det var det

Idag har jag varit hos hästen för sista gången. Det kändes inte ens vemodigt, det var faktiskt bara skönt. Det blev ju inte riktigt som jag tänkt mig, det där hästeriet, och jag har för längesedan beslutat mig för att såga bort alla de där grenarna som tar och tar och inte ger någonting tillbaka. Hästeriet var något jag började med för min egen skull, men som jag på slutet gjorde mest för att jag kände någon slags skyldighet gentemot hästägaren. Det är ju helt fel anledning att göra något (sett ur min synvinkel, vad hon tycker vet jag inte), alltså slutade jag. Jag håller nämligen på att forma mitt liv som jag vill ha det.

Nu har jag vilda planer på vad jag ska fylla all denna fritid med, men den trista verkligheten är att det mesta av tiden kommer att ätas upp av pluggande.

1 Comments:

Blogger Ms Garbo said...

Och fikande och syende!!

:D

Vet du något värdelöst?
Jag hade ju tappat bort (eller snarare, BLOGLINES hade tappart bort) din blog!

SÅ sopigt!

Nå, nu är ordningen återställd :D

11:39 fm  

Skicka en kommentar

<< Home