torsdag, juni 21, 2007

Böcker

Ja, jag är en biblioholist. Jag skulle egentligen köpa mig ett reservbatteri till min älskade kamera (batteriet tenderar ju att ta slut så fort man ska fotografera något viktigt) men de två affärer jag var inne i hade slut på just det batteriet. Expert i Solna centrum har dessutom flyttat eller slagit igen och numera finns det en affär med sexleksaker i deras gamla lokaler. Fullständigt meningslöst!

I vilket fall kom jag hem med tre böcker istället. Fast om jag skall vara ärlig hade de kommit med hem iallafall. Pocket Shop har "rea", och jag har så förbaskat svårt att stå emot det där lila stället! Och nu har de ju dessutom fantastiskt snygga påsar också.

Med posten idag kom också ett "pocketogram" från min PA på Manpower. En bok till! Och jag som inte ens läst ut allt jag har bunkrat med ännu. Verkar som om det här blir en bra lässommar!

Dessutom kommer ju sista (sista! *snyft*) Harry Potter-boken den 21:a juli. Jag längtar!

Etiketter: , ,

2 Comments:

Blogger Ms Garbo said...

Men vad köpte du då?!?

10:40 em  
Blogger älvan said...

"Fågelbovägen 32" av Sara Kadefors
"Jaktsäsong" av Mats Strandberg
"Den stängda boken" av Jette A. Kaarsbol

Det borde jag nog ha skrivit med en gång. :)

11:22 em  

Skicka en kommentar

<< Home