måndag, juli 02, 2007

Missnöjd

Det är en dryg vecka sedan de utlovade tentaresultaten skulle redovisas och jag har fortfarande inte fått något mail angående nämnda resultat. Att knalla upp till B-huset är uteslutet och jag har försökt ringa utan resultat. Jag försökte till och med kolla det bakvägen; om det kommit in nya poäng i ladok borde jag ju ha blivit godkänd. Men tji fick jag - de håller tydligen på med att anpassa ladok till bolognastandarden så studentportalen är oåtkomlig fram tills imorgon.

*tsk*

Det är allt jag har att säga.

*rycker lite i flätan också, för säkerhets skull*

Jag blev nog inte godkänd heller.

Etiketter: , ,

3 Comments:

Blogger Ms Garbo said...

Jodå. Du blev godkänd, det har jag bestämt.

*nickar*

Nu var det länge sedan vi träffades men det blir väl kanske så den här tiden, när alla åker omkring och semestrar sig och jobbar om vartannat.

Jag har inte glömt att du vunnit, men en sosta tror jaginte är din melodi riktigt; vi får kalasa på te istället :)

10:49 em  
Blogger älvan said...

Ja, det är svårt att få tid. Jag jobbar heltid den här veckan och nästa, men sedan har jag lite bättre tider igen.

Sosta, där dricker man kaffe, eller hur? Isåfall kanske det är bättre med något annat. Glass?

7:53 em  
Anonymous Anonym said...

Har du fått veta nu då hur det gick?
/Tove

6:36 em  

Skicka en kommentar

<< Home