måndag, juli 30, 2007

IKEA

Besökaren och jag lyckades ta oss helskinnade genom IKEA idag. Min plånbok klarade sig något sämre men det får man räkna med! Nu har jag åtminstone ett sängbord (efter ett år i den här lägenheten tröttnade jag på att ha en gammal kartong bredvid sängen). Egentligen ville jag ha ett vitt, men när allting var på plats insåg jag att det antikbetsade trots allt är snyggare. Och det var billigare.



Förlåt för den kassa bildkvalitén förresten, jag fotograferar i RAW-format nu men har fortfarande inget Photoshop så jag krymper bilderna i Paint... *duckar för att inte få ruttna tomater i huvudet*

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Tips: Plocka hem XnView. Trevligt bildvisningsprogram som även fixar enklare bildredigering, som t ex storleksjustering.

http://www.xnview.com/

11:20 fm  
Anonymous Anonym said...

är det en leksvik jag ser?

6:37 em  
Blogger Teheimar said...

Hej hej!
Snygg litet sängbord eller vad såna nu kallas.
Dock RAW i paint... uh oh.. uh. *läskigt.
Men men.

10:30 fm  
Blogger Ms Garbo said...

paint är värdelöst just till att förminska bilder. Värdelöst på riktigt.
Det där måste vi styra upp...

3:31 em  

Skicka en kommentar

<< Home